Vill hem

Lackade totalt ur nu på en person på andra änden och valde att avsluta samtalet. Jag kan förstå att man tycker att företag borde ha service dygnet runt men då får man ju också betala för det.
Oftast innebär det en prishöjning av abonnemang eller liknande vilket som man som konsument inte alls är villig att betala.

Då får man välja, antingen ett billigt avtal med mindre service eller ett dyrare avtal hos någon annan med full service.
Kan tala om att det inte är många inom den branschen jag jobbar i som har service dygnet runt, sen kan konsumenterna säga vad de vill och hota med diverse men så är det.

Om ni vill ha dygnet runt service så får ni faktiskt betala för det för i avtalet så har ni skrivit på att det är detta som gäller.



Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0